INFLUENCER FAQ

Mi a legfőbb szempont, amit szem előtt kell tartanom influencerként?

Egy olyan márka mellé álljak be, amit hitelesen tudok képviselni és tudok vele azonosulni.

Ideális esetben mit biztosít számomra a megbízói oldal a munkám teljesítéséhez?

Az együttműködés elején kapok egy pontos briefet, határidőkkel tartalmakra vonatkozó elvárásokkal, kötelező elemekkel, üzenetekkel. Ideális esetben lehetőségem is van kipróbálni a terméket, szolgáltatást, valamint tájékoztatást is kapok róla.

Mi történik akkor, ha számomra elfogadható az ajánlat?

Ha elfogadom az ajánlatot, akkor szerződök a megbízóval. Ideális esetben bevonnak a koncepció kialakításába is, amibe van beleszólási lehetőségem is.

Mit tegyek, ha a megbeszéltektől eltérő számú és jellegű tartalmat kérnek tőlem?

Jelzem az influencerügynökségnek a problémát, de érdemes lehet ezt rugalmasan kezelnem a jövőbeli együttműködések szempontjából.

Mit tegyek, ha a koncepciót rám akarják erőltetni úgy, hogy nem tudok vele azonosulni?

Mivel én vagyok a megbízott, jogom van nemet mondani ilyen koncepciókra, viszont ezt még a szerződéskötés előtt jelzem mindenképpen mindkét fél számára egyértelműen!

Mi tegyek, ha olyan együttműködésbe szeretnének behúzni, ahol még nincs tisztázva a feladat és a pontos körülmények?

Addig nem adok árajánlatot, ameddig nem látom a feladat összetettségét. Megkérem a megbízói oldalt, hogy pontosítsanak a briefen.

Mi tegyek, ha olyan emberek mellé kérnek fel, akikkel nem tudok azonosulni?

Pontos tájékoztatást kérek az influencerügynökségtől, aki megkéri az ügyfelet, hogy ezt az információt biztosítsa nekem.

Mi a szerepem az együttműködés során, és kihez fordulhatok probléma esetén?

Előállítom a tartalmat legjobb tudásom szerint, és elküldöm jóváhagyásra. Miután visszaérkezett jóváhagyva, publikálom a hatályos jogi környezetnek megfelelően a megbeszélt csatornáimra. Ha menedzsmentügynökséggel dolgozom, és a tartalomelőállítás során valami probléma merül fel, akkor azt nekik továbbíthatom, mert ők tartják a kapcsolatot a megbízókkal. 

Mi a további teendőm a kampány lezárása után?

A statisztikai, insight adatokat átadom továbbításra az influencerügynökségnek (a publikációtól számított 1-1.5 héten belül). Miután teljesítettem a szerződésben foglaltakat, kiállítom a számlát a megbízó felé.

Van észrevételed ehhez a részhez?
Küldd el e-mailen és mi beleépítjük!

ÜGYFÉL

ÜGYNÖKSÉG

MENEDZSMENT

INFLUENCER

© 2018-19 Adamsky Budapest