MENEDZSMENT FAQ

Mi az első lépés, miután a megbízói oldalról megkeresés érkezik hozzám?

Az ügyféltől megkapom a megbízást és a briefet, feldolgozom, ezután javaslok releváns, az elvárásokhoz illeszkedő influencereket – konkrét influencerstratégiával alátámasztva.

Mi a feladatom az influencer kiválasztása után?

Miután kiválasztottuk az influencert, átadom a kreatív koncepciót az influencereknek, és megkötjük a szerződést. Ezután, ha van rá igény és lehetőség, eljuttatom a termékeket az influencerhez.

Hogyan lássam el a supervisori és a közvetítői feladatot a kampány során?

A kampány során betartatom: a timingot, minőségi elvárásokat, és figyelem, hogy a rajtam keresztül kifutó tartalom briefen legyen. Ha probléma adódik a kreatív koncepciót illetően, akkor konzultálok a kreatív ügynökséggel.

Mi a feladatom a kampány lezárása után?

Az ügyfélnek kiküldöm jóváhagyásra az elkészült tartalmakat. A kampány végén összegyűjtöm és összeállítom a statisztikákat.

Mit tegyek, ha nem összeegyeztethető a büdzsé és az ügyfél elvárása?

Más, a büdzsébe beleférő, a meghatározott perszónáknak megfelelő influencereket javaslok és alátámasztom azt, hogy ők is megfelelőek a célok elérésére.

Mit tegyek, ha a saját influencerem nem teljesíti a szerződésben foglaltakat?

Az erőforrások jelentős részét arra fordítom, hogy a fennálló probléma minél hamarabb és hatékonyabban megoldódjon, közben tartom a kapcsolatot a felekkel és folyamatosan update-elem őket a fejleményekről. Ha nem oldódik meg a probléma, akkor kompenzációt ajánlok fel.

Mit tegyek, ha a kreatív ügynökség helytelenül döntött a platformválasztásokat illetően?

Jelzem nekik, amint megkaptam a kreatívkoncepciót, megindokolom, hogy szerintem miért nem helyes a döntés, és megpróbálok javaslatot adni arra, hogy szerintem hogy lenne helyes, majd közösen megoldást hozunk a problémára.

Van észrevételed ehhez a részhez?
Küldd el e-mailen és mi beleépítjük!

ÜGYFÉL

ÜGYNÖKSÉG

MENEDZSMENT

INFLUENCER

© 2018-19 Adamsky Budapest