Mire számíthatok?

Van észrevételed ehhez a részhez?
Küldd el e-mailen és mi beleépítjük!

Lehetőségem nyílik világnézetemet és értékrendemet a követőim felé márkapreferenciákon keresztül is közvetíteni, melyért pénzügyi ellentételezést várhatok el jogosan.

 

A folyamatban kapcsolatba fogok kerülni olyan piaci szereplőkkel, akiknek részben vagy egészben a feltételei és igényei szerint kell a munkámat végeznem jogilag szabályozott környezetben.

arra számíthatok, ha a szolgáltatásaimat felajánlom, hogy…

Influencerként

A kommunikációs szakma legturbulensebben változó és legkiszámíthatatlanabb csatornájának biztosításáért leszek felelős, ahol a kiemelkedő siker kulcsa vagy a kudarc lehetősége is az én kezemben van.

 

A folyamatban megfelelően kell tudnom súlyozni a megrendelői és megbízotti érdekek érvényesülését, és az értékteremtésben az én feladatom a hatékony és gördülékeny munka biztosítása.

arra számíthatok, ha az influencer kommunikációt motorjaként működök, hogy…

Menedzsmentként

Egy olyan kommunikációs csatornát használok fel, ahol az ügyfél számára egy hatékony üzenet és márkatranszfer környezetet tudok biztosítani, de a klasszikus csatornákat nem tudom teljes egészében kiváltani.

 

A folyamatban, ha koordinátorként szerepet vállalok, tisztában kell lennem az átlagosnál magasabb kockázattal és igyekeznem kell nem összekeverni a stratégiai és taktikai célokat.

arra számíthatok, ha influencer kommunikációt javaslok ügyfelemnek, hogy…

Ügynökségként

Egy olyan kommunikációs csatornát kapok, ahol üzenetemet és márkaértékemet addicionális, szubjektív attribútumokkal tudom kiegészíteni és azt célzottabban tudom eljuttatni.

 

A folyamatba az emberi tényezőknek köszönhetően jelentős plusz energiákat kell fektetnem, amelynek során tisztában kell lennem a ténnyel, hogy azon belül akár jelentős változtatásokkal is együtt kell tudnom élni.

 

Ezért még annak használata előtt döntenem kell a résztvevők szabadságának mértékéről, és kívánt eredmény minimum és maximum szintjéről.

arra számíthatok, ha influencer kommunikációt használok kampányomban, hogy…

Ügyfélként

© 2018-19 Adamsky Budapest