ÜGYFÉL FAQ

Mi legyen az első lépésem egy influencer együttműködés során?

A rendelkezésre álló büdzsékeretet felosztom a kampány elemeket illetően. Meghatározom a kommunikációs és marketing célokat (KPI-okat, csatornákat, elérni kívánt célcsoportot) az influencer együttműködést illetően.

Mi a feladatom a kreatív ügynökség felé?

Átadom a pontos briefet a kreatívügynökségnek, akik kidolgozzák a kreatív koncepciót, javaslatot tesznek az influencer perszónákra, majd visszaküldik nekem elfogadásra.

Hogyan válasszak influencert?

Az influencerügynökség segítségével (vagy anélkül) kiválasztok olyan büdzsének és kreatív koncepciónak megfelelő influencert, influencereket, akik megfelelőképpen tudják képviselni a márkámat, a márkámnak megfelelő célcsoport felé.

Mi a feladatom az influencer/influencerügynökség felé?

Ha sikerül velük megállapodásra jutnunk, és megkötöttük a keretszerződést, elküldöm az influencernek és a influencerügynökségnek a pontos briefet és a kreatív koncepciót, lehetőséget hagyva a kooperációnak.

Hogyan kezeljem a jóváhagyásokat?

Az influencer által küldött anyagokat a lehető legrövidebb átfutással elfogadom, vagy ha változtatási kérésem van azt egyértelműen kommunikálom az influencer felé.

Mi a teendőm a kampány végeztével?

A kampány végeztével bekérem az eval adatokat, és megvizsgálom, hogy sikeres volt-e a kampány.

Mit tegyek, ha az influencer nem teljesíti a szerződésben foglaltakat, vagy kihátrál belőle?

Megpróbálok az influencerügynökséggel közös megoldást hozni, visszajelzést kérni, hogy mi volt az influencer problémája, és annak megfelelően kompromisszumot hozni. Érdemes lehet megfontolnom a magasabb ködbér költségek szerződésbe foglalását.

Mit tegyek, ha az influencerügynökség nem közvetít megfelelően köztem és az influencer közt?

Kezdeményezem a személyes találkozók gyakoriságát, és ha nagyon nem változik a helyzet, akkor account cserét kérek.

Mit tegyek, ha az influencer későn küldik jóváhagyásra az anyagokat, ezért csúszik a saját jóváhagyási folyamatom?

Belefoglalom a briefbe és a szerződésbe is a konkretizált a jóváhagyási intervallumokat (pl. a tervezett publikálás előtt 2 nappal).

Mit tegyek, ha kiderült, hogy a kiválasztott influencernek van élő szerződése konkurens márkával?

Kérek új javaslatot az influencerügynökségtől. Fontos ezeket még a kiválasztás előtt leellenőriztetnem, mivel minden esetben az előbb kötött szerződés él.

Van észrevételed ehhez a részhez?
Küldd el e-mailen és mi beleépítjük!

ÜGYFÉL

ÜGYNÖKSÉG

MENEDZSMENT

INFLUENCER

© 2018-19 Adamsky Budapest