ÜGYNÖKSÉG FAQ

Mi az én feladatom a folyamatban?

Megkapom az ügyféltől a pontos briefet, ami tartalmazza a büdzsét, kpi-okat, célokat, üzeneteket, ami alapján kidolgozom a kreatív koncepciót a megadott csatornákra – köztük influencerekre is – , és adok javaslatot olyan influencer perszónákra, akikkel megvalósítható az elképzelt kampány.

Mi a további szerepem a koncepció elfogadása után?

Ezután már csak supervisorként maradok ott az együttműködésben.

Mi történik, ha én vagyok közvetítő fél?

Amennyiben én vagyok a közvetítő fél az megbízó és az influencer között, úgy az influencerügynökség kötelezettségeit is magamra kell vállalnom.

Mi történik, ha nem egy egyszerű influenceregyüttműködésről van szó?

Ha az influenceregyüttműködés egy nagyobb kampány része, akkor természetesen itt is végig kísérem a folyamatokat, de csak mint a kreatív koncepció megvalósításáért felelős supervisor.

Mi a feladatom a kampány végeztével?

Kampány végeztével, ha van rá igény, akkor összeállítjuk a riportot.

Mit tegyek, ha nincsenek tisztázva az influenceregyüttműködést magába foglaló kampány felelősségi körei?

Kezdeményezek egy személyes találkozót az influencerügynökséggel/menedzsmenttel még a kampány indulása előtt, ahol megállapodunk a feladatok felosztásáról.

Mit tegyek, ha az ügyfél és az influencerügynökség nem az elképzelésemnek megfelelő influencert választ a kreatív koncepció kivitelezésére?

Egy részletes indoklást is csatolva visszajelzek az ügyfél részére, hogy szerintem miért nem fér bele a kiválasztott influencer a kreatív   koncepciónkba. Ha nem sikerül dűlőre jutnunk, akkor újra kell gondolnunk az influencer stratégiát.

Van észrevételed ehhez a részhez?
Küldd el e-mailen és mi beleépítjük!

ÜGYFÉL

ÜGYNÖKSÉG

MENEDZSMENT

INFLUENCER

© 2018-19 Adamsky Budapest