A MENEDZSMENT

SZEREPE:

A teljes influencer kommunikáció motorja, a hiteles közvetítő szerep betöltése.

FELELŐSSÉGI KÖRE KITERJED:

Az influencer és a megrendelő közti  kommunikációra, együttműködésre.

FELADATA:

A feltételek betartatása, a kommunikációs folyamatok proaktív elősegítése, problémák megoldása.

KÖTELEZETTSÉGE:

Az influencer és a megrendelő közti zavartalan kommunikáció és együttműködés biztosítása.

JOGOS IGÉNYE:

Hogy ne legyenek megkerülve a folyamatban, és legyen megadva az előre tervezés lehetősége.

JUTALMA:

További megrendelések, a saját influencer bázis fejlesztése, utánpótlás biztosításának lehetősége.

Van észrevételed ehhez a részhez?
Küldd el e-mailen és mi beleépítjük!

ÜGYFÉL

ÜGYNÖKSÉG

MENEDZSMENT

INFLUENCER

© 2018-19 Adamsky Budapest