AZ ÜGYFÉL

SZEREPE:

Lehetővé teszi az influencer és a brand közötti együttműködést.

FELELŐSSÉGI KÖRE KITERJED:

A kommunikációs üzenet meghatározására, a stratégiai és taktikai célok kitűzésére.

FELADATA:

Megfelelő inputokkal ellátni a közvetítő szereplőket és az influencert, hogy a brand a legoptimálisabb támogatást kaphassa az együttműködéstől.

KÖTELEZETTSÉGE:

Megteremteni az együttműködéshez szükséges hátteret.

JOGOS IGÉNYE:

Hogy az közvetítő szereplőkkel közösen kialakított kreatív koncepció az elfogadott irányelvek szerint legyen kivitelezve az influencer által.

JUTALMA:

A márka megítélésének és az eladásainak növekvése.

Van észrevételed ehhez a részhez?
Küldd el e-mailen és mi beleépítjük!

ÜGYFÉL

ÜGYNÖKSÉG

MENEDZSMENT

INFLUENCER

© 2018-19 Adamsky Budapest